Hotel Robert's Port ****, Mikołajki
W Robert's Port**** zrealizujesz bon turystyczny

W Robert's Port**** zrealizujesz bon turystyczny

Bestpreisgarantie!
19 Oktober 2020
20 Oktober 2020
  1. Tolles Hotel für Familien mit Kindern
  2. W Robert's Port**** zrealizujesz bon turystyczny
27. 8. 2020

Bon turystyczny ma formę bezgotówkową – jest to elektroniczny dokument w postaci  unikalnego, 16-cyfrowego kodu. Z jego pomocą dokonasz płatności za usługi hotelarskie.

Jak skorzystać z bonu w Hotelu Robert’s Port?

  1. Aktywuj bon na Platformie Usług Elektronicznych PUE ZUS. System automatycznie poda 16-cyfrowy kod.
  2. Dokonaj rezerwacji i z góry poinformuj, że chcesz zrealizować bon turystyczny, podając swój 16-cyfrowy kod.
    (W przypadku rezerwacji dokonywanej online na stronie internetowej hotelu masz możliwości dodania uwag do rezerwacji, więc wykorzystaj to pole lub skontaktuj się z recepcją mailowo bądź telefonicznie).
  3. Podczas zameldowania podaj kwotę na jaką chcesz zrealizować bon. Następnie potwierdź transakcję jednorazowym kodem sms wysłanym na Twój numer telefonu. Jeśli wartość noclegu przekroczy wartość bonu, resztę kwoty opłać w wygodny dla Ciebie sposób.
  4. Ciesz się kapitalnym wypoczynkiem w hotelu.

 

Czy bon można wykorzystać przy dokonywaniu przedpłaty?

Prosimy o dokonywanie przedpłaty bez wykorzystania bonu.

 

Faktura na firmę a bon turystyczny

Nie wystawiamy faktury na firmę za usługę noclegową opłaconą bonem ani za pozostałą część należności za nocleg.

 

Realizacja bonu a pobyt osoby dorosłej z dzieckiem do 5 lat

W Robert’s Port dziecko do 5 roku życia ma bezpłatny pobyt i korzysta ze wszystkich świadczeń, z jakich może korzystać jego opiekun. W tej sytuacji również można skorzystać z bonu turystycznego. Taką możliwość daje fakt, że dziecko uczestniczy w realizacji bonu.

 

Dodatkowe informacje

Za pomocą bonu możesz płacić wielokrotnie, aż do wykorzystania pełnej, przysługującej kwoty.

Bon nie podlega wymianie na gotówkę ani inne środki płatnicze

Więcej informacji o Polskim Bonie Turystycznym uzyskasz, dzwoniąc na numer specjalnej całodobowej infolinii pod numerem telefonu 22 11 22 111.

 

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 87 429 84 00.

mobile nav bg
Siehe auf der Karte
Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen